Študijne oddelenie: 048/4341 222
Pracovník marketingu mobilného operátora

Pracovník marketingu mobilného operátora

 

 

 

PRACOVNÍK MARKETINGU MOBILNÉHO OPERÁTORA               6405 K

4-ročný študijný odbor

 

Uplatnenie

Absolvent nájde uplatnenie v oblasti zákazníckych miest mobilných operátorov, ako aj v hlavných centrálach mobilných operátorov, pracovník v oblasti ekonomiky, financií, ľudských zdrojov a účtovníctva. Taktiež získa predpoklady a kompetencie v oblasti podnikania, predovšetkým v založení si vlastného zákazníckeho centra mobilného operátora na základe franšízingovej zmluvy. Absolvent nájde uplatnenie v oblasti zákazníckych miest mobilných operátorov, manažérskych a marketingových pozícií aj v súkromnom sektore.

 

Charakteristika:

Žiak porozumie princípom ekonomiky, riadenia a marketingu so zameraním na oblasť mobilnej komunikácie. V priebehu štúdia získa komunikačné a manažérske zručnosti, naučí sa základné princípy komunikácie s klientom, vedenia obchodného rozhovoru a zvládania záťažových situácií. Osvojí si základné zásady a získa praktické zručnosti pri tvorbe marketingovej komunikácie, dokáže uplatniť marketingové stratégie, pracovať v tíme a viesť projektový tím. Je pripravený aj pre oblasť podnikania. Počas štúdia sa po odbornej stránke pripravuje na prácu na zákazníckych miestach mobilných operátorov.

 

Úspešný absolvent získa:

 - úplné stredné odborné vzdelanie, 
 - maturitné vysvedčenie a výučný list.

 

Absolvent sa môže uplatniť v nasledovných pracovných pozíciách:

-       odborný predajca v oblasti mobilných operátorov MO,

-       asistent predaja, obchodný zástupca,

-       zamestnanec call centra mobilných operátorov,

-       pracovník informačných centier,

-       produktový manažér v oblasti MO,

-       oddelenia pre styk s verejnosťou v mediálnych inštitúciách (agentúry, vydavateľstvá)

-       zamestnanec reklamnej agentúry (marketingový analytik a stratég, tvorca propagačných materiálov),

-       prevádzkovateľ zákazníckeho miesta MO prostredníctvom franšízingovej zmluvy,

-       zamestnanec ekonomických oddelení podniku (účtovník,mzdár, administratíva,

office manažér, account manažér, manažér styku s verejnosťou/public relations),

-       v štátnej správe, neziskových organizáciách – napríklad pri tvorbe prezentácií  propagačných komunikátov,

-       zamestnanec v pracovnej agentúre,

-       v cestovných kanceláriách (predajca, tvorca katalógov),

-       pracovník masovokomunikačných médií, oddelenia propagácie a marketingu,

-       v bankách a iných finančných inštitúciách (bankový a finančný poradca).

 

Absolvent môže pokračovať v štúdiu na vysokých školách ekonomického (podnikový manažment, marketing, financie, cestovný ruch....) a humanitného zamerania (marketingová komunikácia, masmediálny komunikácia, medzinárodné vzťahy, právo, sociálna práca).

 

 

 

 
Dnes je
21.12.2024
a meniny má Bohdan
Srdečne gratulujeme a prajeme veľa študentských úspechov.