PRACOVNÍK MARKETINGU MOBILNÉHO OPERÁTORA 6405 K
4-ročný študijný odbor
Uplatnenie
Absolvent nájde uplatnenie v oblasti zákazníckych miest mobilných operátorov, ako aj v hlavných centrálach mobilných operátorov, pracovník v oblasti ekonomiky, financií, ľudských zdrojov a účtovníctva. Taktiež získa predpoklady a kompetencie v oblasti podnikania, predovšetkým v založení si vlastného zákazníckeho centra mobilného operátora na základe franšízingovej zmluvy. Absolvent nájde uplatnenie v oblasti zákazníckych miest mobilných operátorov, manažérskych a marketingových pozícií aj v súkromnom sektore.
Charakteristika:
Žiak porozumie princípom ekonomiky, riadenia a marketingu so zameraním na oblasť mobilnej komunikácie. V priebehu štúdia získa komunikačné a manažérske zručnosti, naučí sa základné princípy komunikácie s klientom, vedenia obchodného rozhovoru a zvládania záťažových situácií. Osvojí si základné zásady a získa praktické zručnosti pri tvorbe marketingovej komunikácie, dokáže uplatniť marketingové stratégie, pracovať v tíme a viesť projektový tím. Je pripravený aj pre oblasť podnikania. Počas štúdia sa po odbornej stránke pripravuje na prácu na zákazníckych miestach mobilných operátorov.
Úspešný absolvent získa:
- úplné stredné odborné vzdelanie,
- maturitné vysvedčenie a výučný list.
Absolvent sa môže uplatniť v nasledovných pracovných pozíciách:
- odborný predajca v oblasti mobilných operátorov MO,
- asistent predaja, obchodný zástupca,
- zamestnanec call centra mobilných operátorov,
- pracovník informačných centier,
- produktový manažér v oblasti MO,
- oddelenia pre styk s verejnosťou v mediálnych inštitúciách (agentúry, vydavateľstvá)
- zamestnanec reklamnej agentúry (marketingový analytik a stratég, tvorca propagačných materiálov),
- prevádzkovateľ zákazníckeho miesta MO prostredníctvom franšízingovej zmluvy,
- zamestnanec ekonomických oddelení podniku (účtovník,mzdár, administratíva,
office manažér, account manažér, manažér styku s verejnosťou/public relations),
- v štátnej správe, neziskových organizáciách – napríklad pri tvorbe prezentácií propagačných komunikátov,
- zamestnanec v pracovnej agentúre,
- v cestovných kanceláriách (predajca, tvorca katalógov),
- pracovník masovokomunikačných médií, oddelenia propagácie a marketingu,
- v bankách a iných finančných inštitúciách (bankový a finančný poradca).
Absolvent môže pokračovať v štúdiu na vysokých školách ekonomického (podnikový manažment, marketing, financie, cestovný ruch....) a humanitného zamerania (marketingová komunikácia, masmediálny komunikácia, medzinárodné vzťahy, právo, sociálna práca).